چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه

چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه نیست؟ همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران نارسایی کلیه با حذف بخشی از سموم و مایع از بدن است. با این حال، می تواند نارسایی کلیه درمان و نه بهبود عملکرد کلیوی.
چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه نیست؟
کلیه های ما یک جفت از اندام پیچیده فیلترینگ در بدن انسان است. آنها 24 ساعت در روز کار برای فیلتر کردن مواد سمی در اندازه های مختلف از خون ما از جمله micromolecular، اواسط مولکولی و ماکرومولکولی سموم به طور کامل. از این رو، خون در گردش خون سالم است.
در حالی که شما در دیالیز در حال حاضر، تنها می تواند آن سموم micromolecular مانند کراتینین حذف، اوره و غیره بسیاری از اواسط مولکولی سموم و سموم ماکرومولکولی هنوز در سموم blood.These خود را معطل نه تنها می تواند کلیه را بدتر، اما همچنین می تواند تحت تاثیر قرار دهد دیگر ارگان های بدن و سیستم های منفی. به همین دلیل است بیماران مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند هنوز هم از عوارض مصرف دیالیز در حالی که.
چه چیزی بیشتر، به عنوان در کلیه خود را با دیالیز جایگزین، کلیه خود را به تدریج کار را متوقف خواهد کرد. به عنوان یک نتیجه، اندازه کلیه خود را کوچک خواهد شد و حجم ادرار خود را نیز کاهش خواهد یافت. در آن زمان، هیچ خون جاری خواهد شد از طریق کلیه خود را. به عبارت دیگر، هیچ دارو می تواند به کلیه به اثرات برسد.
چه درمان بهتر از دیالیز در درمان نارسایی کلیه است.
در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یک نوع از نوآوری از طب سنتی چینی، بهتر است از دیالیز در درمان نارسایی کلیه است. علت این است که، این درمان متفاوت از دیالیز است، آن را نه تنها می تواند آن علایم از بین بردن اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند به جلوگیری از بیماری خود می رود بدتر، به طوری که آنها می توانید زندگی می کنند طولانی تر و زندگی با کیفیت.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: